Tema: Re: skiepai nuo vejariaupiu UZ/PRIES
Autorius: Ruta
Data: 2009-07-23 11:24:35
Matai, bet čia svarbus klausimas - vertinant skiepus. Nes žinoma, kad
lengviausiai perserga maždaug darželinio amžiaus vaikai. Mano abi dukros
ėjo į darželį, vėjaraupiais buvo sergama gausiai (tais laikais skiepų -
visuotinai - dar iš viso nebuvo), sunkiau ar lengviau - bet negirdėjau
nė vieno atvejo, kad būtų vėjaraupių komplikacijos.

Kitas dalykas, kai užsikrečia tikrai kūdikiai - mano vyresnioji sirgo
būdama pusės metų, ir tikrai sunkiai. BET: tokio amžiaus vaikams skiepų
nėra ir negali būti. Todėl gąsdinimas komplikacijomis, visiškai
neapibrėžiant, kokio amžiaus ligoniams ar esant kokioms kitokioms
aplinkybėms jos pasireiškia, yra būtent komercinis interesas - mano
požiūriu.

O jeigu pas jus giminėj net trys sunkių vėjaraupių komplikacijų atvejai,
tai čia arba "giminės pasakos", arba tikrai išimtinė nesekmė ar
genetiškas polinkis. Statistika tikrai taip nesako. Nebent giminė labai
jau milžiniška :)))