Tema: Re: Mokslininkai neabejoja - deginimasis soliariume sukelia vėžį
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-08-08 13:54:00
Aš galvočiau atvirkščiai. Žemės atmosfera apsaugo nuo "kietų" Saulės
spindulių, prie kurių nepripratęs žmogus. O UV lempa blizgina visai šalia ir
nėr garantijos, kad nepatiekia ypač kenksmingo spindulių spektro.
Dozuot ir saulę galima, jei neužmiegi pliaže.
Vienintelis privalumas, kad gali išsirengt miesto centre ir nereikia ieškot
nuošalaus kampo, kur niekas nemato tavo grožybių.