Tema: Re: mcDonaldo maistas-uz, nieko pries ir pries
Autorius: ALORA
Data: 2009-06-29 18:42:22
mano vaikis mažas buvo prieš kokius 6-7 metus, tada makdonaldsai tik
atsirado ir visi darželyje tik apie tai kalbėjo, kiek ir kokių žaisliukų
turi, juo rinko, keitėsi ir kitaip protėjo :) Tad nepalyginti su dabar.

beje, kai mano brangiausiasis pirmąkart per Lenkiją važiavo pas mane į
Lietuvą, sakė, kad maloniausias dalyka sir buvo makdonaldsas. Toks
pažįstamas ir savas neprėpiamosi lenijos pampose :) Nors šiaip jis nėra
makdonaldinis, greičiau atvirkščiai