Tema: Re: mcDonaldo maistas-uz, nieko pries ir pries
Autorius: Faktas
Data: 2009-06-29 13:29:23
man tai jis neturi antipatijų :)
nebent dėl to, kad dingsta jo esmė: "greito maisto". įvedę daugiau patiekalų, kas priveda prie to,
jog atsiranda tokių patiekalų, kurių neima išeilės, todėl neverta jų darytis į priekį, todėl
užsisakęs turi laukti. o tai jau joks greito maisto.
kaip alora, rašė, kai kuriose šalyse mielai einu i makdonaldą (beje lietuvoj jie švariausi :)
nes tikrai žinai ką gausi.
o antipatijos yra maistui permirkusiam aliejaus.
toks man nelenda, lygiai taip pat, jei jis pagamintas ne makdonalde.
o kad sako, jog net daržovės ne tikros, tai gal ir kas pasikeitė, bet prieš 8-10 metų
pačiam teko dalyvauti eilinių daržovių eilinėj parduotuvėje pirkime makdonaldui.