Tema: Re: mcDonaldo maistas-uz, nieko pries ir pries
Autorius: ALORA
Data: 2009-06-29 11:54:10
negaliu pasakyti nieko apibendrinto, kas ir kur yra dedama, kas ne.
Makdonaldiško maisto ypatybė - JIS VISUR VIENODAS. Tai neįmanoma, naudojant
natūralius produktus. Makdonalduose viską gamina iš pakelių - t.y., tik
pašildo. iš kur atkeliauja pakeliai - tik makdonaldas ir žino. Girdėjau
pletkus, kad lietuvos makdonaldai gauna maistą iš lenkijos. Tai reiškia, jie
netgi neperka mūsų ūkinykų produktų, o stumdo pigų importą už didelę kainą.
Per teliką mačiau, kad makdonaldų netgi patikrinti nelabai eina (išskyrus
sanitarines maisto iš pakelių paruošimo sąlygas), nes jie tiesiog idealiai
apsisaugoję patentais ir "know how" neskelbiamybe, todėl, kol masiškai
nepradės žūti žmonės, jie praktiškai nepajudinami.
Mano galva, lietuvoje vagyti brangų makdonadišką š.. yra nesąmonė, bet
kiekvieno teisė rinktis. Aš ir sūnui to nedrausdavau, vien tam, kad
makdonaldas uždraustu vaisiumi netaptų :) kelis kartus ten valgė, bet kai
pasakiau, kad žaisliuką galima pardėj nupirkti ir be tokio "valgymo", tai
daugiau ir nereikėjo :)

Bet va, važiuodami per Lenkiją, stojam valgyti makdonalde. Nes:
tikrai žinai, kad ten yra normalus tulikas ir beibių vystykla
tikrai žinai, kad ten kava ne kaip Lenkijoje, o bent jau kaip makdonalde
tikrai žinai, kad kažką užsisakęs (o užsisakyti galima parodžius pirštu:) tą
ir gausi :)