Tema: Re: mcDonaldo maistas-uz, nieko pries ir pries
Autorius: bullka
Data: 2009-06-29 11:24:26
Jei mes save guodžiame, tai kokie motyvai/argumentai/saviįtaiga tų, kurie
ten nevalgo? Pavardink.

Iš šito susirašinėjimo įskaičiau tik tris:
1. Kokybės ir kainos santykis nėra geras.
2. Vienas žmogus (pabrėžiu, kad tik vienas) su geležiniu skrandžiu ryte
blogai jaučiasi.
3. Eksperimentas, kuriuo metu buvo testuojamas kraštutinumas (o ne
retsykinis neperiodinis papietavimas mcdake).

Taip kad.