Tema: Re: Q: sebor
Autorius: Zlatan
Data: 2009-06-17 15:09:01
Man irgi nustate ta pati, odos ir kitu ligu dispanseryje:)
Gydyti (kai labai uzeina)- elidelio tepalu (hormoninis), mazais kiekiais.
Padeda.
Profiaktikai- teptis oda drekinanciais, naudojuosi zmonos kazkokiais
"aliejukais". Visai nieko. Dar tiko Eucerin kazkuris kremas.
Dispanseryje dar patare- alaus, raudono vyno, riesutu, sokolado, silkes,
suriai, astriai- pastoviai vartoti nepatartina. Rekomendavo gyventi pietu