Tema: Re: seborėjinis dermatitas
Autorius: trecias
Data: 2009-06-16 15:06:44
jei neklistu man sita pati diagnozavo. Tai, sako, cia hormonu pasekme. Jei
nori pasalint priezasti -  gali varyt hormoninius, bet klausimas ar
nepakenksi kam kitam. Jei nori pasalint pasekmes, pasiule sebodiane ds,
pabandziau, po keleto tepimu demes dingo. Netepant vel atsirado.
Kadabgi gyventi netrukdo, gyvenu su tuo toliau.