Tema: Re: Q: seborėjinis dermatitas
Autorius: ALORA
Data: 2009-06-16 12:11:45
sūnų prausiau, bet jis problemų ir taip neturėjo :) dėl tų liaudiškų
priemonių - nežinau. Neaišku, kas ten iš tikrųjų vadinama seborėjiniu
dermatitu. Jeigu tai tik pleiskanos, gali pakakti iš liaudiškų priemonių.
Bent jau nepakenks :) beje, kūdikių SD ir suaugusiųjų nėra tas pats. Žinau,
kad tam skirta SebaMed produktų serija, bet nežinau, kiek ji padeda.