Tema: Re: sebor jinis dermatitas
Autorius: hdd.exe
Data: 2009-06-16 20:22:23
Mano medicinines žinios taip pat ne aukšto lygio, tik iš "lempos", nors aš
ir dirbu ligoninėje, bet spėju kad Jums neteisinga diagnozė.
neuro galima sieti ir su stresu ir su žmogaus neuronų sistemos susuirgimais,
kai smegenys neteisingai priima supančios aplinkos dirginimus.
Rinkitės nauja daktara. Sezoniškumas liudija ir alerginį ir
neuro-psihologinį, jei kalba eina apie rudeninį ir pavasarinį dermatitą.
Manau jei rudenį dermatitas yra - tada "neuro" tinka. Jei tik pavasarį -
tada alerginis.

--

hdd.exe
ex doctor in channel #baras # pentagonas #lietuva

http://www.atstatymas.lt/

"trecias" <tr@eci.as> parašė naujienų
pranešime:h18ia9$ata$1@trimpas.omnitel.net...