Tema: Re: Maisto netoleravimo testas - geris ar ne?
Autorius: ALORA
Data: 2012-12-10 23:01:18
negalėčiau. prie to paties simptomo prieinama įvairiais keliais ir dėl įvairių sutrikimų, tad kas tiko mano dukrai,
mažai tikėtina, kad tiks kam nors kitam, nebent jis visiškai tos pačios konstitucijos, amžiaus ir gyvena tomis pačiomis
sąlygomis. Aš 'taikiau' konstitucinę terapiją mineralais (tame tarpe potencijuotais) ir vaistažolėmis (kartumynais).
Deja, tai nėra taip paprasta, kaip akademinė medicina, reikėtų kreiptis į specą. Negaliu rekomenduoti, nes asmeniškai
nepažįstu. Todėl ir sakiau, kad receptų nebus :)