Tema: Re: Maisto netoleravimo testas - geris ar ne?
Autorius: ALORA
Data: 2012-12-02 19:37:26
priklauso nuo to, ką iš to nori sužinoti. jeigu tai, ką jau žinai, tai grynas pinigų švaistymas.
Be to, atrodo, kad ir taip žinai, kaip panaikinti alergijas. Kas tau iš to, kad pasakys, jog kažko 'negali valgyti'?
Mano dukrai 2 metų buvo nustatę debesį alergijų, buvo uždraustas glitimas ir laktozė, visi kiti cukrūs. Prieš pusmetį
pavyko sutvarkyti žarnyną - nė vienos alergijos neliko, viską gali valgyti, tuo pačiu ir alerginės reakcijos ant odos
išnyko