Tema: Re: Maisto netoleravimo testas - geris ar ne?
Autorius: Alee
Data: 2012-12-10 18:29:32
Labas,

O galėtum kiek plačiau apie tą terpės padarymą patrauklia gerybinėms
bakterijoms ? Pats kamuojuosi su labai panašiom bėdom (tam tikrų produktų
netoleravimas, pilvo pūtimai ir pan., plius situacija dar pasibloginau po
antibiotikų kurso - pradėjo reikštis odos uždeginimiai procesai (seborėjinis
dermatitas ant veido, skalpo, tam tikri bėrimai ir t.t.)). Iš vieno "plačių
pažiūrų" daktaro gavau būtent tą komentarą apie nepalankią terpę bakterijų
dauginimuisi ir siūlymą bandyti gydytis kažkokio "Mucosa Compositum"
injekcijomis tiesiai į žarnyną. Maža to, kad baisiai skamba, vėliau
paskaitinėjus plačiau paaiškėjo, kad čia kažkoks veterinarinis preparatas...
:) Tuo keliu nenuėjau, bet iki šiol blaškausi nežinodamas nuo kurio galo
bandyti prieiti prie problemos.

Žodžiu - labai nesiplečiant - būčiau labai dėkingas jei galėtum detalizuoti
tą žarnyno terpės pagerinimo procesą (galima ir į privatą - adresas tikras).

Ačiū !