Tema: Re: Maisto netoleravimo testas - geris ar ne?
Autorius: ALORA
Data: 2012-12-04 14:34:23
Mano duktė, nepaisydama visų vadovėlių ir 'taipnebūnų' bei 14 mėn. žindymo motinos pienu neturėjo laktobacilų ir labai
mažai bifido. Tai nustatė Lietuvoje, beje. Vokietijoje, kai man iki 8 mėn. nepavyko įvesti naujų produktų, pasakė, kad
vaikas gyvenimui alergiškas ir MAN teks su tuo susitaikyti. Kakučių tyrimais čia neužsiiminėja mikrofloros nustatymui,
tik patogenų. Po tyrimo Lietuvoje ėmiau davinėti bakterijas (padėjo tik vienas preparatas, beje) ir staiga per kelias
savaites įvedžiau visas tyres - jokių bėrimų, jokių pilvo skausmų ar vidurių užkietėjimų. Vokiečiai pasakė, kad
nesąmonė, 'taipnebūna'. taip ir įrašyta kortelėje - 'davus bakterijų preparatų - nepaaiškinamas atsitiktinis
pagerėjimas. Tad į statistiką šis atvejis įėjo pavadinimu 'išaugo' :)
Taip priežastis tapo aiški, bet neaišku - kurių galų tos bakterijos ten negyvena. Bakterijų duodi - viskas gerai,
neduodi - po savaitės vėl visi simptomai. taip mes atsidūrėm medicinos mokyklos suole... Bet čia ekskursas :)  Po to, po
daug paskaitų, kursų, skaitymų ir pan. priėjau išvados, kad bakterija ne esmė, esmė yra terpė. Jeigu terpė netinkama,
bakterija - gerybinė ar blogybinė- ten neaugs. Tada dar po truputį kursų ir gilinimosi į Europos medicinos ištakas
pavyko tą terpę padaryti patrauklią gerybinėms bakterijoms ir, ėmus normaliai funkcionuoti žarnynui, išnyko ne tik pilvo
simptomatika, bet ir odos (buvo pripažintas neurodermitas, kuris irgi stebuklingai atsitiktinai ir nepaaiškinamai išnyko
tiesiog ant akių). "Išaugo" :)
jei tikiesi čia 'receptų', tai jų nebus