Tema: Re: bukumas
Autorius: RaR
Data: 2012-10-04 21:24:17
Nors ir esu čia dėl to nemėgstamas, negaliu neparašyti kelių pastabų:

> galingiausia savigydos reakcija. esme ta, kad veiksmingas uzdegimas nera
> igimtas, jis yra ismokstamas (angl. 'learning', savoka, vartojama tam

Čia reikėtų sąvoką "uždegimas" pakeisti į "imunitetas", nes uždegimą
paprastai sukelia ta įgimtoji, nespecifinė imuninė reakcija, o įgytasis,
specifinis imunitetas paprastai uždegimo nesukelia.

> ir atliekamas tas learningas: limfocitai tampa antikunais arba galutinai
> diferencijuojasi. Po to informacija apie isibroveli ir kovos metoda

Čia jau grubesnė klaida - limfocitai netampa antikūnais, jie gamina tuos
antikūnus.

> suveikia tik po laiko (cia 'stiprieji'). Bet daugumai visgi uzdegimas
> nuslopinamas. Bet jo mechanizmas irasytas programoje ir organizmas vis
> bando ji panaudoti ir ivykdyti iki galo, kol pagaliau tai virsta
> isterine reakcija i bet koki svetimkuni (alergija). tei va. daznai tenka

Šioje vietoje galima patikslinti, kad tai yra tavo sukurta alergijų
teorija, mokslas ar nemokslas-medicina tokių išvadų dar nepriėjo.

> Mano sunui buvo labai panasiai, kaip rasei.  3 metu bronchine astma buvo
> jau pazadeta, maitinosi tik antibiotikais ir kas antra savaite sirgdavo.
> Bet mums pasiseke - pakeitus gyvenamaja vieta pasikeite ir gydytoja,
> kuri paskatino rupintis vaiko stiprinimu, o ne ligos nugalejimu. Viena
> is sudedamuju daliu irgi buvo sportas - baseinas. 9 metu vaikui nebuvo
> nustatyta jokiu reakciju i alergenus. "Isaugo" :) Net neatsimenu, kada
> paskutini karta buvo 'persales', nors visiskai nesisaugo

Čia tipiškas nemokslinės teorijos gimimas - remiamasi vienetiniu faktu,
pasekmę savo nuožiūra priskiriant tam tikrai priežasčiai. Nors pilnai
gali būti, kad dėl to išgijimo "kalta" yra gydytoja, bet pakeitus
gyvenamąją vietą juk labai daug kas pasikeitė, o visos tos alergijos ir
pan. juk dažniausiai tampriai susijusios su gyvenamąja aplinka ir
kažkokias joje esančiais dirgikliais. Be to tas "išaugimas" irgi galėjo
suveikti.