Tema: Re: bukumas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-09-30 13:48:15
Pabandyk pageimint kompiuteriniu zaidimu :) kazkur skaiciau kad uzkietejusio geimerio smegenys dirba kazkur 25% greiciau nei paprasto zmogaus, tiesiog zaidziant zaidimus ir ipac veiksmo, kur reikia galvoti daug ir labai greitai issivysto sugebejimas greitai priimineti sprendimus... labai sveikas dalykas :)

Pats va pastebejas, kad draugai keli kurie seniau zaisdavo zaidimus, bet jau ilgokai nezaidzia kazkaip letai masto, amzius ir 30+ o pats kai uzkietejas ir dar vis zaidziantis zaidimus zaidejas tai daznai tai nervina, kad jie letai kazka daro :)

Vienintelis minusas, kad akims zalos nuo daug sedejimo prie PC. :)