Tema: Re: bukumas
Autorius: RaR
Data: 2012-09-30 22:31:37
Užjaučiu, žinau kad taip būna, bet nieko gero patarti negaliu. Na,
nebent kardinaliai pakeisti gyvenimo būdą, dirbti daugiau fizinio darbo,
nors gyvenimo būdą pakeisti dažniausiai itin sunku. Įtariu, kad vieni
simptomai palaipsniui išnyks, atsiras kiti, gali pradėti kartais
patrūkčioti kai kurie smulkūs raumenys, išsivystyti kankinanti nemiga.
Jeigu kas nors ką nors nustatys ir padės tau, parašyk.