Tema: Q:ateroskleroze. gristant i tema
Autorius: Nikodemas
Data: 2012-03-29 20:00:15
kaip rašiau seniau, kad užkalkėjo arterija ir buvo šuntuota.
taigi, išsityriau kitą koją, aortą, miego arteriją - niekur nėra
aterosklerozės. kitos kojos arterija kaip stiklas.
Reiškia, man užkalkėjo dešinės kojos arterija, o kairės kojos ne.
Kiek kalbėjau su daktarais, tai nelabai kas gali paaiškinti kodėl, riša su
tuoj, kad ilgai sėdžiu ratuose, ir panašiai.
tokia istorija. gyvensiu toliau.

"Nikodemas"  wrote in message news:jj9vlo$4f3$1@trimpas.omnitel.net...

vanduo kietas, tik negirdėjau, kad nuo vandens kalkėja kraujagyslės. :)
ir šiaip visi kraujo tyrimai geri. cholesterolis normoj ir panašiai. tik
labai žemas gerasis DTL. bendras 4,6 DTL 0,41 MTL 3,37
problema su kojų arterijom.
tiesa 18 metų vežime sėdžiu. nurašinėja viską ant to.

"John Smith"  wrote in message news:jj9r9d$uii$1@trimpas.omnitel.net...

o nuo ko tos krauųjagysles kalkeja? gal vanduo kietas filtra koki statyt
reik :)?