Tema: Re: veratrol
Autorius: Bone Daddy
Data: 2012-03-07 21:01:01
Aš visą gyvenimą gydausi vandeniu iš krano. Rezultate:
Išgydžiau visas minėtas ligas.
1. Cholesterolio kiekis normalus, toksinų lastelėse nepastebėta.
2. Trombocitų nerasta, insulto nei infarkto kol kas nebuvo
3. Kraujagyslės normalios, širdies raumuo stipras
4. Alzheimerio ligos nėra
5. Cukraligės nėra
6. Skydliaukės ligų nėra.
7. Vėžinės lastelės išvestos iš organizmo. tfu tfu . .
8.bronchito
9
 10.
 11 . . pastoviai atjaunėju
  n. kiek pailgins gyvenimą, dar bus matyt. Paskaitysit ant antkapio.