Tema: Re: vanduo
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-04-10 10:31:41
O vieno mano draugo kaimyno shvogeris laizhe jezaus akmenis ir ishgijo nuo alkoholizmo, tricheneliozes ir triperio. Deja paskui mire nuo choleros.

Ash suprantu, kad "uzhkodavimai" yra gausiai mokslniai budai, juk garantija 100% o pastoviems klientams taikomos nuolaidos. Todel ash atsiprashau, kad drysau paniekinti shi nuostabiai mokslini ishgyjimo nuo alkoholizmo buda.