Tema: Re: vanduo
Autorius: Dex
Data: 2009-04-01 16:34:01
visiskai nesupratai mano poziurio.

Kas liecia sarlatanus, mano poziuris sutampa su tamstos. Reikia juos
bausti ir pan.

Bet...sakau gi, jei lygini akupunktura su petro pasveikimu nuo trydos
paziurejus i mergeles marijos kojas, tai kazko tikrai nezinai.

Akupunkturai tukstanciai metu. Tau tai nieko nesako? Kokiu dar reikia
klinikiniu irodymu? Gal kad konkreciame skelbime besiskelbiantis fruktas
yra sarlatanas, tai zinoma, as nesigincysiu. Bet neigti akupunktura
apskritai, kaip medicinos saka, nu tai sorry...

Tai yra tradicines kinu medicinos saka. TRADICINES. Ar tai nieko nesako
tamstai? :)