Tema: Re: vanduo
Autorius: Dex
Data: 2009-04-01 21:09:28
Visiskai nieko nepasakantis straipsnis. Pasitelkes tokia irodinejimo
metodika galeciau irodyti, kad tamsta esate dramblys.

O kitais zodziais sakant, man sis straipsnis (jei tiket ten isdestytais
bandymu rezultatais {ne isvadomis}) sako, kad placebo yra pakankamai
stiprus efektas, kuris netgi gali lygintis su akupunktura. Pagauni
kampa? :) Nelygu kaip traktuosi toki veikala..

As akupunktura ginu siek tiek kitais sumetimais. Jos pagrindine mintis -
  ant meridianu esantys taskai. Kadangi apie meridianus ir chi si ta
ismanau (nors ir nedaug), tai net minties nekyla abejoti akupunkturos
realumu.

Dex