Tema: Re: vanduo
Autorius: Dex
Data: 2009-04-01 21:18:26
Kad suprastum kitaip:

imkim fantastine situacija po 100 metu. Kompai pazenge i prieki, aplink
sukiojasi vien robotai, zmones nieko neveikia, tik deginasi guledami po
palme.

Kai kurie robotai tiek pazenge, kad netgi moka save perprogramuoti.
Taciau galimybe perprogramuoti robotui robota (arba paciam save),
pasinaudojant kazkokia tam sukurta objektine kalba "ROB-OBJ", kazkada
sukure realus programeriai, sukurdami ta kalba ir idiegdami i robotu os'a.
Robotai aisku mano, kad gali "viska", nes juk jie gali perprogramuoti
save, o tai reiskia, kad jie jau gali kurti. Taciau is tiesu, ju
perprogramavimas apsiriboja tos objektines kalbos remais.

Tada ateinu as, ir sakau, kad su asembleriu, galeciau patiuninguoti
robotu veikima taip, kaip jie niekada negaletu, ir kad jie net nesupras
kaip tai ivyko.
Na, o tada toks vienas robotukas man atsako - "kvaily, nera jokio
asemblerio. Tai bobuciu paistalai."

Dex