Tema: Re: Nervu "stiprinimas", stresiniu situaciju ignoravimas
Autorius: Dex
Data: 2009-03-31 21:41:42
kazka painioji. Niekur nesakiau, kad rytieciai zino super duper recepta,
kaip sukurti sistema be pinigu.
Taip pat, niekur ir nemaciau tokiu receptu, teoriju ar teiginiu. Sukurti
gal but galim mes, atsidure sanduroje vartojimo beprotystes ir ribotu
resursu realybes.
Jei ka, butu idomu o.economics temoje tai isdiskutuot.

O cia kalbu apie tai, kad galima gyventi pinigineje sistemoje
nesiparinant ir nebegant paskui pinigus, nestresuojant del ju buvimo ar
nebuvimo daugiau nei reikia. Pavalgymui visada uzdirbsi. O ar reikia tau
nuliovos masinos, brangiausios noskes ar kitu "super" daikciuku, nuo
kuriu apsimyza malalietkos?
Sededamas ir ziuredamas i visa sita sh niekada nesugalvosi, kad gali
buti kitaip. Begdamas paskui pinigus nepavysi sveikatos, galiausiai
pamesi save.
Taigi, pradziai tinkas bet kas, kas paskatina pagalvoti. Rytuose to
gerio pilna. Ir tikrai nerasi nieko doro vakaruose. Maksimum, ka gali
surasti vertingo anapus balos, tai indenu civilizaciju palikimus,
likucius, griaucius.

Stresas ir parkes yra "galvos" kilmes produktas, todel ir iveikti galima
ji per "galvos" tiuninga. Tiesiogiai sportas nepaveiks to. Sportas
tiesiog prisideda prie galvos tiuningo. Taigi kaip tu siulytum zmogui
igyti atsparuma parkems ir stresams iprastais vakarietiskais metodais?
Tablete pries miega? Valio, pirmyn.