Tema: Re: Nervu "stiprinimas", stresiniu situaciju ignoravimas
Autorius: L&M
Data: 2009-03-30 11:56:21
> Kaip Jus stiprinate savo nervus? Mityba (ir vit. B), sportas,
> darbo/poilsio rezimas? Kaip "kovojate" su stresu? Kaip ismokti ji
> "ignoruoti"? Saviitaiga? :) Tik nesakykit kad pats atsakiau i savo
> klausimus, nes taip tikrai nera, cia tik baziniai budai... Man idomus
> konkretus variantai, kaip tai darote Jus. Dekui is anksto ;)

* Sypsausi lupomis ir sirdimi. O.travel thread'e apie kelione aplink pasauli
buvo parasyta sentencija "zdelaj mordu pa proshche ir liudi k tebe
potianutsa". Veikia.
* Ekstremalus dalykai. Sunku pratybose, lengva kare. Tau ekstremalus dalykas
aukstis? Sprendimus siulo parasiutininku klubai :) Tau ekstremalu kalbet
pries auditorija? Toastmasters susitikimai paugdys. Priesinga lytis yra
issukis? Varyk klubintis, sokti. Esme punkto - po to, kai padarai ka nors uz
tos vadinamos "komforto zonos", kasdienes situacijos atrodo daug
paprastesnes. Na, jos tokios ir yra, bet pats susikuri sau demona.
* Kartais, kai tikrai sikna buna, pafilosofuoju sau, kad va sita situacija
ir yra puikiausias pavyzdys buvimo zmogumi. Nesiseka, neveikia, neuzsiveda,
nenori, ne-, ne-, ne-... O kodel turetu buti kitaip? Milijona kartu buvo
gerai, milijona bus ne-. Tiesiog priimi ir toliau vaziuoji.