Tema: Re: Nervu "stiprinimas", stresiniu situaciju ignoravimas
Autorius: nw
Data: 2009-03-29 21:30:52
geras miegas
maiste pakankamai baltymu
poziuris i problemas - jas galima sekmingai ir dar efektyviau isspresti ir
nesinervuojant. Kartais pravartu trumpam sustoti ir ivertinti situacija is
salies.
Panagrinek sprendimus, kuriuos gali padaryti nervuodamasis ir busimus
rezultatus bei sprendimo kelius isliekant ramiam.
Prisimint patarle "rytas uz vakara protingesnis".
Blogis ir geris tai tas pats reiskinys, svarbu is kur paziuresi.
Kiekviena situacija isnaudok saves stiprinimui, tobulejimui.
Kartais pamedituoti arba pabuti ramybeje nieko neveikiant.
Kai susiduri su neisvengiamu - nekovok, vistiek pralaimesi. Galima ir kitur
jegas panaudoti.