Tema: Re: Šaltinis
Autorius: RaR
Data: 2011-06-02 10:04:52

> aptikta. Bet kiek man zhinoma dazhniausiai buta taip, kad mes laikom
> kazhka saugiu naudoti, kol nera yrodyta prieshingai. 13 metu trukmes
> dideles imties peer-reviewed studijos mano manymu yra pakankamai svarus

Tai ir aš taip manau, tą ir turėjau omeny.

> Zhmones turi teise bijot ir bandyt apsisaugot nuo smurfu pedofilu, bet
> mano manymu zhurnalistai ne tik kad nekorektishkai, bet net piktybishkai
> elgiasi specialiai ishkraipydami zhinias ir skleisdami panika.

Tikra tiesa - bet tai tiesiog kasdienybė ir visi prie to pripratę.
Dažnai net antraštės neatitinka straipsnelių turinio - antraštėje
sensacija, turinys to nepatvirtina.

O kiekvienas bandymas kaip nors sudrausminti žiniasklaidą pasibaigia
rėkimu apie spaudos laisvės varžymą ir iniciatyvos autorių apipylimu
mėšlu, iš po kurio tie paprastai ir neišplaukia.