Tema: Re: Šaltinis
Autorius: Dex
Data: 2011-06-01 13:11:29
Elementarios loginės išvados. O ir mano atlikti eksperimentai, tiek su
aparatūra, tiek ilgalaikio tel. naudojimo asmeniniai pastebėjimai.

Dar va RaR pacituosiu:
"Na, mobiliakus tiria pagrinde dėl to, kad esant gana stipriam
spinduliavimui - bangos turi pasiekti artimiausią bokštą - jis laikomas
labai arti smegeninės. O, kaip žinome, elektromagnetinio lauko stiprumas
silpnėja atstumui kvadratu. "

Dex