Tema: Re: Šaltinis
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-06-01 17:03:57
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:is5arl$sva$1@trimpas.omnitel.net...
Visokių lietryčių žurnalistai tam ir skirti, kad kurtų sensacijas - daug
kam jos patinka. Nors specialiai problema nesidomėjau, ir man iš
žiniasklaidos susidarė įspūdis, kad iš esmės jokių sąsajų neaptikta.

Greičiausiai, to ir nebus aptikta, bet vėžio išsivystymas yra ilgas
procesas, galimi ir kiti poveikiai, tad kategoriškai tvirtinti kad jokių
neigiamų poveikių nėra ir jų nebus aptikta - nekorektiška.

na, ash kaipir kategorishkai neteigiau, kad jokiu poveikiu nebus aptikta.
Bet kiek man zhinoma dazhniausiai buta taip, kad mes laikom kazhka saugiu
naudoti, kol nera yrodyta prieshingai. 13 metu trukmes dideles imties
peer-reviewed studijos mano manymu yra pakankamai svarus argumentai
neuzhtersht savo smegenu ivairiom baimem. Taip, ka gali zhinot kas bus
veliau, asbesta irgi visur kisho kaip stebuklinga medzhiaga.

Bet jei tokie
poveikiai bus aptikti ir įrodyti, tada ir bus sprendžiama problema.
Dabar gi problemos nėra, bet kiekvienas žmogus turi teisę į baimę ir
kovos su ta baime būdus.

Zhmones turi teise bijot ir bandyt apsisaugot nuo smurfu pedofilu, bet mano
manymu zhurnalistai ne tik kad nekorektishkai, bet net piktybishkai elgiasi
specialiai ishkraipydami zhinias ir skleisdami panika.