Tema: Re: Šaltinis
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-06-01 14:55:41
kad linkas sako:
<...>the Federal Communications Commission has concluded that ‘[t]here’s no
scientific evidence that proves that wireless phone usage can lead to
cancer.’ The Food and Drug Administration has also stated that ‘[t]he weight
of scientific evidence has not linked cellphones with any health problems.’”

o lietrytis ish to ishskaite ka?

daugiau studiju apibendrinimu

http://www.cancer.gov/cancertopics/factsheet/Risk/cellphones

Kiek man zhinoma, net labai ilgai trukusios studijos (13 metu) nerado jokios
korealecijos. Negana to, studijos randa, kad mobileku naudojimas kaip tik
berods padeda nuo parkinsono...

Shiaip jau mano mobilekas neishpasakytai daugiau laiko praleidzhia kisheneje
nei prie ausies, taigi kojoje jau turechiau turet kelis auglius:)

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:is4pid$tka$1@trimpas.omnitel.net...

Na, kol kas patikimų duomenų nėra - vieni lyg ir randa kažkokią
koreliaciją, kiti - ne. Jeigu kažkas ir yra, tai sąsajos silpnos,
palauksime dar keliasdešimt metų, bus daugiau duomenų. Jei yra abejonių
- stengtis mažiau šnekėti mobiliaku arba dažniau naudoti laisvų rankų
įrangą.

Tas bandymas susieti su smegenų vėžiu atrodo toks labai pasirinktinis.
Gal vėliau paaiškės, kad mobiliakai labiau įtakoja kokius kitus procesus?