Tema: Re: Aha, kapitalistai, nelaukėt tokios kiaulės iš naujokų?
Autorius: RaR
Data: 2011-05-18 09:51:51
Nesisekė su vakariečiais bendrauti, kad tokie stereotipai susidarė? O
mano įspūdis toks, kad jie tolerantiškesni ir mandagesni už lietuvius ir
tuo labiau rytinius jų kaimynus.

Praktiškai kiekvienas verslininkas prastuminės šūdą už brangiai jei jį
kas pirks. Produkto kokybę apsprendžia vartotojas, verslininkas prie to
tik prisitaiko. Jei vienas stengsis rinkoje prastuminėti kokybišką
produktą, kai tuo tarpu kiti sėkmingai stums šūdą, tai tokiam
verslininkui toje rinkoje ne itin seksis.