Tema: Re: Aha, kapitalistai, nelaukėt tokios kiaulės iš naujokų?
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-16 21:35:42
dėl kosmetikos ir buitinės chemijos nežinau, nieko šioj srity nepažįstu :) pati skirtumo nepastebėjau, man atrodo, kad stipriai
skiriasi vandens kokybė. Bet visiškai gali būti, kad lenkijoje mūsų rinkai gaminama pagal kitą receptūrą . Visgi maisto produktai ir
ne maisto produktai - du visiškai skirtingi dalykai