Tema: Re: Aha, kapitalistai, nelaukėt tokios kiaulės iš naujokų?
Autorius: netas
Data: 2011-05-16 20:51:50
Na gal ne visai taip. Kodėl tada cukrų pakeičia pigesniais saldikliais?
Kodėl nededa arba sumažina brangiausių ingredientų. Arba naudoja  žemesnės
rūšies žaliavą, jei jau nėra kuom blogesniu pakeist. Teko išardyt Lipton
arbatos pokelius: užsieniui lapeliai, Lietuvoj šakelės.
Kolegom kelionėj prisireikė vaistų pirkti Paryžiuj - seniai tas buvo,
pavadinimo nepamenu, bet džiaugėsi radę tokių pat kuriuos naudojo Lietuvoj.
Grįžę palyginom su vietiniais,  ir tai pirmas kartas kai paskaitę sudėtį ir
sužinojom kad esam antrarūšiai - pagrindinis ingredientas tas pat, bet
vakarams dar priedai, su kuriais tas vaistas geriau veikia, lietuviams gi be
priedų. Šiaip išorinės pakuotės niekuom nesiskyrė.
Higienos priemonės, kaip jau čia visi pastebėjo. Daug kas skiriasi, mažai
dar tie Slovakai tyrė.
Ir nepasakyčiau, kad kaina lemiamas veiksnys, vakariečiai irgi mielai pirktų
pigiau. O ir gamintojai negirdėjau kad siūlytų skirtingus kainoraščius
rytams ir vakarams.

Vakariečiai šiaip linkę žiūrėti į posovietines šalis iš aukšto. Bet čia,
tikriausiai, tik sutapimas... :)