Tema: Re: Aha, kapitalistai, nelaukėt tokios kiaulės iš naujokų?
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-16 14:36:35
jo. o visa kita briedai. Visur galima užsirauti ant nekokybiškų produktų. Bet reikia ILGAI ten gyventi :) tai viena. antra -
vakarietiški produktai su savo 'aukštais standartais" visų pirma nukreipti į mikrobiologinį užterštumą. Gerą arba, pavadinkim,
natūralų produktą ėda bakterijos, todėl jis mikrobiologiškai užterštas. Pridėjus į jį konservantų (kuriuos leidžia įstatymai, o
įstatymai leidžia labai daug) mikrobiologinis užterštumas mažėja, bo bakterijos tokio š... neėda. Kad tą š.. ėstų žmonės,
privaroma -iklių, kuriuos leidžia įstatymas. Bėgant metams tam tikri priedai patenka į blogą šviesą ir yra uždraudžiami, vietoj jų
naudojami kiti-ilgai ilgai, kol žala tampa akivaizdi (kas būna retai), arba kol atsiranda konkurencinis produktas ir duomenys apie
tai, kiek žiurkiukų nuo pirmojo produkto gavo vėžį (ar bevardis pirštas tapo ilgesnis už vidurinįjį) paskelbiami viešai.
Informacija apie mūsų produktų mikrobiologinį užterštumą, beje, iš ruskių parduotuvės savininko Niurnberge. Tai buvo atsakymas į
klausimą, kodėl tiek mažai lietuviškų produktų pas juos. O va latviškų produktų pas juos tikrai nemažai, jie čia atstovauja visą
pribaltišką regioną :) Dėl kokybės - aš žinau latviškus produktus, pvz., šprotus, zefyrus ar juodą duoną. Vokietijoj jie ne tiek
skiriasi skoniu, kiek savo 'eksploatacinėm savybėm' ir ypač tuo, kaip jie genda. nežinau, burtai tai ar chemija :)