Tema: Re: Omega 3
Autorius: RS
Data: 2010-08-29 17:57:13
Kartais gamintojai reklamos sumetimais labai mandrai suformuluoja. Kaip ten
parasyta? Sveikas organizmas is ALA pasigamina kiek reikia DHA ir EPA, tai
geriant semenu alieju netiesiogiai pasipildai ir tom dviem, bet tik
netiesiogiai, o atsizvelgiant i kaina, tai tas aliejus visai geras
variantas.
Augaliniuose aliejuose, iskaitant linu semenu yra tik ALA. Cia neblogai
aprasyta:
http://www.dhaomega3.org/Overview/Differentiation-of-ALA-plant-sources-from-DHA-+-EPA-marine-sources-as-Dietary-Omega-3-Fatty-Acids-for-Human-Health