Tema: Re: Omega 3
Autorius: 0.5 B
Data: 2010-08-28 18:27:01
ziurek i sudeti, o dar konkreciau i EPA[R] ir DHA[R] kieki kapsuleje, o ne i bendra dazniausiai zuvu aliejaus kieki. Bendras kiekis apie 500 mg turetu tenkinti dienos poreiki.
beje, pradejau nuo kapsuliu, baigiau parduotuvej perkamu linu semenu aliejumi, nes kainos ir medziagu kiekio santykis labai jaus kyresi kapsuliu nenaudai.