Tema: Re: Omega 3
Autorius: RS
Data: 2010-08-29 12:58:12
Gerai tas linu semenu aliejus, bet is o-3 jis turi tik ALA, nera ten nei EPA
nei DHA kurios yra esmines. Jas toliau pats organizmas pasigamina is ALA
veikiant delta-6-desturase enzimui, o jo ne visada pakanka, kai kuriems
zmonems truksta, todel bendrai imant, augaliniu alieju o-3 yra maziau
vertingas nei gyvulinis analogas, kur o-3 sudety jau yra EPA ir DHA.