Tema: Re: Rekomenduokite gerą ortopedą/traumatologą Kaune
Autorius: ALORA
Data: 2010-08-08 13:05:05
nu bet tai rentgeną turbūt darė? Tad greičiausia matė, sugiję ten ar ne. Na,
bet jei nepasitiki, tai, aišku, išklausyk kitą nuomonę. Bet reikalas tas,
kad tinimas ir skausmas tokiu atveju yra normalu ir laikosi ilgai,
Mankštinti reikia, ir kuo anskčiau, tuo geriau, nes gyjantys audiniai ima
randėti ir tai savo ruožtu dar mažina funkcionalumą.
Aš pirštą buvau susilaužius kalnuose (1 falanga lūžus, 2 sąnarių kapsulės
suplėšytos), tai ten įtvarą uždėjęs gydytojas sakė, kad turiu nešioti
langetę 3 dienas, po to ji turi būti pakeista lanksčiu įtvaru, kad galėčiau
pirštą mankštinti. Bet tada išvažiavau namo, o lietuvoje tokių traumų gydymo
metodika kitokia - langetė liko 3 savaites, o po to reikėjo skausmingai
išmankštinti visą žalą :)  Nežinau, kuris būdas geresnis, gal kalnuose jie
turi daugiau praktikos tokioms traumoms gydyti. Žodžiu, ką noriu pasakyti -
mankštos bijoti nereikia, bet ji bet kuriuo atveju skausminga