Tema: Re: Rekomenduokite gerà ortopedà/traumatologà Kaune
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-08-08 11:34:11
Jeigu buvo taip vadinama kaulo "dislokacija", galėjo ir nesugyt, o tik
apaugint kremzle, tipo bandant organizmui "sudurt" tuos kaulus.
  Reikia atidaus chirurgo, kuris atidžiai pasižiūrėtų i rengeno nuotrauką
arba tiesiog per rentgeno aparatą.
  Man gyvenime buvo du tokie atvejai, kai žiopli chirurgai nematė lūžio kaip
tik smulkiuose rankos ir pėdos kauliukuose. Vienu atveju su lūžusiu rankos
mažuoju pirščiuku prasimūčijau daugiau 3 mėnesių kol galų gale padarė
operaciją, nuskuto tas kremzles, sudūrė kauliuką ir įgūdo į jį veterinarinio
šprico adatą.  Paskui jį ištraukė.  Žinoma ;). Iki šiol prisimenu to žioplo
chirurgo pavardę ir to Nežioplo.
  Jei būtų sugiję, po 5 savaičių nieko nebejaustum be jokių šildymų ir
reabilitacijų.