Tema: Re: Rekomenduokite gerà ortopedà/traumatologà Kaune
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-08-08 12:08:26
"Turėjo būt"... svoločiam gaila ar tingi lyšną kartą žvilgtelt.
mano atveju dėl rankos buvo taip, kad aš turėjau eit per pažįstamus į
Klinikas ir tik ten pamatė, kad niekas nesugiję.
Kadangi po mėnesio gydymo poliklinikoj negalėjau net normaliai miegot, ranką
skaudėjo ir nerviškai trukčiojo, o tada skausmas kaip pridera... Nors
rentgeno nuotrauką po "sugipsavimo" darė. Nuėmus langetę, kaip ir tavo
atveju, vietinis chirurgas jokiu rentgenu nežiūrėjo.
  Na, o poliklinikoj mano kortelė po tokio gydymo finalo dėl visa ko
pradingo..