Tema: Re: Protingi zhmones apie vakcinavima
Autorius: Ruta
Data: 2009-10-02 14:53:03
ALORA schrieb:
> aš nekalbu apie normalius atvejus, kalbu apie atvejus, kai reikia
> staigiai reaguoti medicininėmis priemonėsmi - ar gali tai pribuvėja?
> Negali. Tačiau tai vienetiniai atvejai, todėl ligonių kasai ši rizika
> priimtina. Bet kadangi tai mano kailis, aš nenoriu būti tuo vienetiniu
> atveju.

Aš manau, svarbiausia, kad moteris galėtų rinktis, kaip jai atrodo
geriausia: taip pat ir tokiu svarbiu jos gyvenimo momentu, kaip
gimdymas. Liūdna, jeigu tu tai, dėl ko moterys prieš 20 metų kovojo -
būtent dėl teisės spręsti, kur joms gimdyti ir kaip gimdyti - patyrei /
priėmei kaip spaudimą.

> aš irgi gimdžiau geriausioj ligoninėj, kurioje yra neonatologijos
> skyrius ir kurioje viskas būtų, jeigu kas. Nes dabar 21 amžius, kodėl
> turėčiau atimti iš savęs šitą galimybę?

Ne, žinoma, neturi, jeigu ji tau atrodė reikalinga :)