Tema: Re: Protingi zhmones apie vakcinavima
Autorius: Ruta
Data: 2009-10-02 12:58:24
ALORA schrieb:

> Bet geriau pagalvojus, tai tereiškia, kad ligonių kasai yra pigiau
> sumokėti žemos kvalifikacijos pribuvėjai, atvyksiančiai į namus

Manau, esi neteisi pribuvėjų atžvilgiu, šitaip apibendrindama. Jų
praktinė kvalifikacija niekuo nenusileidžia gydytojui (o kartais, dėl
turimos patirties, netgi yra didesnė). Ruošiantis gimdymui namuose
pribuvėja prižiūri nėštumą jau nuo pačuios pradžios (ar nuo kada tu su
ja susitarsi) ir paprastai yra pakankamai atsakinga, kad įvertintų
rizikas ir pati pasakytų, kad dėl tokių ar anokių aplinkybių geriau
gimdyti ten, kur staigiai prieinamas gydytojas. Be to, jos visos turi
"budintį kontingentą" ligoninėj tam atvejui, kad "jeigu kas".

Daugumai _normalių_ nėštumų ir gimdymų tikrai gydytojo pagalbos nereikia
:) Šiaip čia tikriausiai individualus saugumo jausmo poreikis. Viena
mano draugė gimdė būtinai universitetinėj klinikoj tam, kad "jeigu kas"
šalia būtų neonatologų komanda ir visos pačios moderniausios medicinos
galimybės.

Tarp kitko, aš antrą vaiką labai sąmoningai gimdžiau ligoninėj. Bet ne
dėl gydytojų priežiūros, o dėl to, kad namuose buvo "vyresnioji" mažylė,
o aš norėjau turėti tas (tais laikais) 5 dienas ramiai išsimiegoti ir
susipažinti su naujagimiu :)