Tema: Re: Protingi zhmones apie vakcinavima
Autorius: ALORA
Data: 2009-10-02 10:31:29
aš neskaičiau straipsnio, rašiau į Toksio pastabą. Bet iš esmės visi
straipsniai yra konfliktas tarp kažkokių jėgų, juos kažkas perka, kaip
kažkas perka tyrimus, skirtus ką nors patvirtinti arba (dažniausia)
paneigti. Iš esmės tai yra gerai - automatinė rinkos ekonomikai būdinga
savikontrolė. bėda tik ta, kad kai nėra faktų, arba jie daugiaprasmiai, tada
prasideda isteriški peizalai ir panikos skleidimas, kurį paprastai atlieka
spauda, prisidengdama žodžio laisve, kuri iš esmės išsigimė į nusipeizėjimą
kažkokios jėgos labui. Spauda prarado savo pagrindinę užduotį - informuoti.
O nemąstanti banda yra pats geriausias įrankis užsakovo tikslams
įgyvendinti.

dėl pirčių - kai laukiausi, man stipriai buvo praplaudinėjami smegenai, kad
pats geriausias, tobuliausias ir natūraliausias gimdymo būdas yra namie,
tada, tipo jautiesi geriausiai, ir meilė kūdikiui būna didžiausia ir kūdikis
pats sveikiausias ir iškart su genijaus potencialu :)
Bet geriau pagalvojus, tai tereiškia, kad ligonių kasai yra pigiau sumokėti
žemos kvalifikacijos pribuvėjai, atvyksiančiai į namus, nei vietą ligoninėje
su aukštos kvalifikacijos gydytojais. Todėl čia jiems sutaupyti mano atveju
nepavyko