Tema: Re: Protingi zhmones apie vakcinavima
Autorius: ALORA
Data: 2009-10-02 13:54:14
aš nekalbu apie normalius atvejus, kalbu apie atvejus, kai reikia staigiai
reaguoti medicininėmis priemonėsmi - ar gali tai pribuvėja? Negali. Tačiau
tai vienetiniai atvejai, todėl ligonių kasai ši rizika priimtina. Bet
kadangi tai mano kailis, aš nenoriu būti tuo vienetiniu atveju.

aš irgi gimdžiau geriausioj ligoninėj, kurioje yra neonatologijos skyrius ir
kurioje viskas būtų, jeigu kas. Nes dabar 21 amžius, kodėl turėčiau atimti
iš savęs šitą galimybę? Bet gi žiiiiiiinoma, daugyyyyybę tūkstantmečių
moterys gimdė pirtyje, ir žmonija išliko, kam čia visokios nesąmonės, jei
yra pribuvėja ir žolininkė. arba mama