Tema: Re: F1
Autorius: nuno
Data: 2010-03-16 20:20:51
visiska tiesa. Coulthardas netgi pasake, kad del tokiu lenktyniu kaltas
Mosley su savo taisyklemis :) kazka tobulinti smarkiai yra uzdrausta, del to
viskas suvienodejo ir vietoj performanso perejo labiau i patikimumo
didinima. varikliu sukiai ribojami, ju tobulinimas uzdraustas ir t.t. uztat
leidziami dvigubi difuzoriai ir kitos aerodinamikos tobulinimas (hamiltonas
su buttonu keliais ar alkunemis reguliuoja oro padavima galiniam sparnui...)
kas tik blogina lenkimu (show) situacija. patys kalba, kad reikia skatinti
mechanini sukibima, o siemet dar labiau susiaurintos priekines padangos.