Tema: Re: F1
Autorius: -o-o-
Data: 2010-03-15 09:09:15
nu ka, ponai tai kokios nuomones apie vakar varzybas? Imho is vienu sprest
dar gal ir anksti, bet po vakaryksciu varzybu, man persasi bloga isvada, -
traukinio sindromas tik sustiprejo :((( Kazkas jokios intrigos, t.y. nieko
nepastebejau, nei strategiju, nei kad kazkam diltu padangos, nei kad kazkas
agresyviai vaziuotu ar vairuotu ir jei ne Vettelio duslis, tai, kaip po
pirmo posukio buvo rikiuote taip ir butu atvaziave... Vienzo, laukem laukem
ir nieko nesulaukem - asmeniskai man nepatiko, jokios intrigos, jokiu
strategiju :( Kita vertus  is kur ten strategija, jei visi privalo su
pilnais bakais vaziuot :( Aisku ziuresim ir kitas ir sekancias varzybas, bet
jei tas "traukinys" bus pastovus, tai pirma kart po ~20metu reikes praleist
sezona... nes neidomu.