Tema: Re: F1
Autorius: Cube
Data: 2010-03-16 20:12:41
nuno wrote:
> o siaip nepadejos jokie privalomi sustojimai, padangu keitimai ir dar
> kazkas, kol nebus panaikinta per didele aerodinamikos itaka ir viska lems
> mechaninis sukibimas

Cia teisybe, aerodinamikos itakos mazinimas - realiausias kelias. Taciau
man dar viena mintis kilo - kaip kazkas is komandu vadovu pasake, kad
dabar formule kaip sveicariskas laikrodis. Viskas nuslifuota, suderinta
ir tikslu iki detaliu. O kaip buvo tais senais gerais laikais, na iki
90-uju, kol dar buvo daug veiksmo? Skirtumai tarp komandu didziuliai
(tiek greicio, tiek konstrukcijos prasme), lenktynininku lygis irgi
labai nevienodas, masinos nepatikimos, strategija ne kompu apskaiciuota,
va del to ir gaudavosi nenumatytos situacijos ir kovai palankios
aplinkybes. O dabar viskas ziauriai suvienodeje - greicio skirtumai
labai mazi, lenktynese jokiu gedimu, visos komandos surade optimaliausia
taktika, kuri naturaliai vienoda, va ir suvaziuoja eilute.