Tema: Re: F1
Autorius: Ernestas
Data: 2010-03-15 22:07:24
va ir man toks įspūdis - ką FIA sugalvoja pagyvinti lenktynes tas principe
gaunasi gaidzys...
su padangom cirkinosi kažkurį sezoną, dabar su kuru. Na ir taip nedaug tų
lenkimų, tai komandos bent taktiktiškai pažaisdavo, kada ką pakviest, kiek
užpilti ir pan. Nu o dabar iš viso.
Bahreinas buvo tatali nuobodybė ir nepanašu kad kas gali pasikeisti, jei FIA
nepakeis.
Tai jei taip toliau, manau užteks pažiūrėti kvalifikaciją, startą ir tsakant
poto rezultatus sužinosime...
pravalas