Tema: Re: patarimo ? treniruokli? sal?
Autorius: T30
Data: 2010-01-09 11:58:23
koks blt kardio "stanginen"
stanga tik raumenu didziui net ne sirdziai, plauciams ar tu paciu raumenu
istvermei. kaip sakant 4x10, max 3x12 tai viskas ka tu galesi padaryti po
"stanginen" :)

kaip kazkas siule..  60% mityba + 30% judejimas -begimas, plaukimas, ziema
slidinejimas, vaziavimas dviraciu (cia stebime kardio - pradziau 120-130 per
2-3 men keliame iki 135-145) + 10% "stanginen" korekcijai (ten greiciausiai
silpnesnius raumenukus patempsi iki bendro organizmo lygio)

Tada ir jausies gerai ir atrodysi nieko :)