Tema: Re: patarimo į treniruokliū salę
Autorius: Kontrabosas
Data: 2010-01-07 11:31:56
Na pirmiausia apsispresk ko tau reikia, ar numesti 10kg ar priaugti raumenų.
Jei nori numesti šutini į baseiną po 2km per 45min arba į aerobiką arba
lakstai paskui
šunį 5km. Bet čia svarbiausia ne sportas o valgymas. Nuo ėdalo priklauso 70%
nuo sporto
tik 30%.
Jei raumenuko trūksta tada štanginė ir vėlgi ėdalas. Čia verk neverkęs bent
vien tik sportu
figūros nesutvarkysi, nebent arsi po 4val. kiekvieną dieną. Taip kad pradėk
nuo šaldytuvo
ir atmink dažni ir intensyvūs pratimai su nedidelėmis apkrovomis degina
lašinuką
o mažesnio intensyvumo bet su didesnėmis fizinėmis apkrovomis didiną raumenų
apimtį.
Ir galiakui būk protingas ir nepersisteng. Mažom porcijom ir įlgą laiką,
atsisveikink su savojonėm
atrodyti gražiai per pusmetį :) Pasiekti to įmanoma bet po metų viskas gryž
į esamą būseną.
Nori rezultato teks pakeisti gyveino būdą ne pusmečiui bet visam likusiam
gyvenimui.
Šia pesimistine gaida ir baigsiu trumpą instrukciją :)

"Alius" <a@a.com> parašė naujienų news:hi418e$g1f$1@trimpas.omnitel.net...